Vážení občané,
vzhledem k nepříznivé situaci vývoje epidemie COVID 19 a ochraně zaměstnanců úřadu bude obecní úřad do 31. 1. 2021 fungovat takto:

Běžné úřední hodiny v pondělí 9 – 12 hod. a ve středu 17 – 19 hod. jsou zachovány mimo služeb Checkpointu, ověřování listin a evidence obyvatel.

Služby Checkpointu, ověřování listin a evidence obyvatel budou omezeny. Tyto služby si, prosíme, sjednávejte individuálně na tel: 725 085 094 paní Eva Pačesová.

Poplatky za popelnice je možno provádět osobně v úředních hodinách a také každé úterý a čtvrtek v 9 – 11 hod.

Známky na popelnice zaplacené převodem budou 1x týdně roznášeny do poštovních schránek. (Kdo schránku nemá, musí si známku vyzvednout osobně na OÚ)

Děkujeme za pochopení
Martin Charvát – místostarosta