Informace
1. Oficiální název: | Obec Vyžlovka |
2. Důvod a způsob založení: | dle § 1 a2 zákona č.128/2000 S. o obcích a obecních zřízeních |
3. Organizační struktura: |
Obec má zvolené devítičlenné zastupitelstvo, které rozhoduje ve věcech v samostatné působnosti obce. Zastupitelstvo je voleno na čtyřleté funkční období. Obecní úřad není rozdělen na odbory. |
Starosta: Ing. J. Pelikán, Ph.D. Místostarosta: Ing. R. Vondrovic a Ing. M. Charvát Zastupitelstvo zvolilo tři výbory: Finanční výbor: předseda: Ing. M. Zeman členové: MUDr. J. Kucová, MgA. Milan Začal Kontrolní výbor: předseda: M. Vilinger členové: V. Vosecký, M. Perčina Sociálně-kulturní výbor: předseda: Ing. M. Charvát členové: E. Menšíková, E. Zemanová |
|
Obec zastupuje navenek starosta v nepřítomnosti starostu zastupují místostarostové. Obec nemá zřízenu radu, tuto funkci stejně jako funkci tajemníka vykonává starosta. | |
Při zasedáních se zastupitelstvo řídí zákonem o obcích a Jednacím řádem zastupitelstva obce Vyžlovka. – viz odkaz |
|
4. Kontaktní spojení: |
Poštovní adresa i sídlo obecního úřadu: Obecní úřad ve Vyžlovce Na Návsi 57 281 63 Kostelec nad Černými lesy okr. Praha východ |
Tel spojení: +420 321 677 116 +420 321 677 166 +420 321 678 064 +420 602 395 584 Internetové stránky: www.vyzlovka.cz E-mailová podatelna: info@vyzlovka.cz IČ: 00235938 DIČ: CZ00235938 ID datové schránky: pu9ap3r Bankovní spojení: KB Kolín, č.ú.6722151/0100, více odkaz Poplatky |
|
5. Úřední hodiny: | PO: 9 – 12
ST: 17 – 19 |
6. Hlavní dokumenty: | |
seznam: |
Územní plán Jednací řád zastupitelstva obce Vyhlášky a nařízení Zápisy ze zasedání zastupitelstva Rozpočty: odkaz 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 Rozpočty: 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 Závěrečný účet Vnitřní směrnice |
7. Žádost o informace: |
Žádost lze podat ústně a písemně na adresu Obecního úřadu, nebo na adresu kontaktního mailu. Ze žádosti musí být patrné: kdo ji podal, komu je určena a jakou konkrétní informaci žadatel požaduje, v případě, že toto žádost neobsahuje, bude odložena. Ústní podání se vyřizuje také ústně, v případě, že žadatel nepovažuje tuto informaci za dostatečnou, je třeba podat písemnou žádost. O informaci může požádat každá fyzická i právnická osoba. |
8. Kopie informací poskytnutých na žádost |
viz odkaz: r. 2015 – c1, c2, c3, c4, c5, c6 |
9. Sazebník úhrad: |
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáním informace, od 01.05.2016 obec stanovila Sazebník úhrad viz odkaz
|
10. Opravné prostředky: |
Opravné prostředky lze podávat písemně, osobně, nebo poštou na adresu obecního úřadu. Ve správních rozhodnutích je uvedeno poučení o dovolání, obvykle činí 15 dnů. Odvolání proti rozhodnutí Obecního úřadu se podává Krajskému úřadu Středočeského kraje prostřednictvím uvedeného Obecního úřadu s uvedením odůvodnění odvolání. |
11. Předpisy: |
Nejdůležitější předpisy a vyhlášky jsou k nahlédnutí na obecním úřadě v úředních hodinách. zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím zákon č. 71/1967 Sb., o správním řízení, v platném znění zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu zákon č. 495/2004 Sb., Prováděcí zákon o elektronických podatelnách, zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění zákon č. 128/2000 Sb., o obcích a obecním zřízení zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích zákon č.185/2001 Sb., o odpadech zákon č. 50/1976 Sb., o územním plánování |
Platné obecně závazné vyhlášky a usnesení zastupitelstva obce: Vyhlášky aktuální: ke stažení zde |
|
12. Přehled veřejnoprávní agendy v samostatné nebo přenesené působnosti (viz odkaz): |
ISEO – přihlašování obyvatel k trvalému pobytu. Správní řízení na úseku evidence obyvatel. Rozhodnutí o přidělení čísla popisného nebo evidenčního. Ověřování listin a podpisů (legalizace a vidimace). Uzavření nájemní smlouvy na hrobové místo, agenda hřbitova. Povolování kácení dřevin mimo les. Agenda CzechPoint-ověřené výstupy z registrů. Správa a výběr místních poplatků |
13. Popis postupu: |
Přihlášení k trvalému pobytu: platný OP a souhlas oprávněné osoby (majitele nemovitosti) – viz dokument Správní řízení na úseku evidence obyvatel: žádost o zrušení údaje o místu trvalého pobytu viz formulář Rozhodnutí o přidělení čísla popisného nebo evidenčního: žádost podává příslušný stavební úřad Ověřování listin a podpisů: na žádost v úředních hodinách, k ověření podpisu nutný platný doklad totožnosti Uzavření nájemní smlouvy na hrobové místo: platný doklad totožnosti, při změně nájemce souhlas původního nájemce (osobně, nebo ověřený podpis) Povolování kácení dřevin: vlastní žádost (č.k. pozemku) + náčrt situace, popř. snímek – vzor žádosti odkaz vyhláška ze dne 27.6.2013 o ochraně dřevin a povolování jejich kácení v platném znění Agenda CzechPoint: na žádost v úředních hodinách ověřené výstupy z registrů viz CZECHPOINT |
14 .Výroční zpráva: | |
15. Výhradní licence: | licenční smlouva – viz. vzor |
16. Školství: | ZÁKLADNÍ ŠKOLA VYŽLOVKA
adresa: Na Návsi 57, Vyžlovka 281 63 organizační číslo školy: 52258 telefon: +420 608 962 114 e-mail: zsvyzlovka@gmail.com web: https://skola.vyzlovka.cz/ ředitelka: Mgr.et Mgr. Jana Pelikánová, DiS. IČO: 5607248 IZO: 181084163 red.izo: 691009988 |